HTML

Budapest Hurricanes

Blog egy fiatal feltörekvő amerikai foci csapat mindennapjairól, és mindenről ami érdekelheti őket.

Utolsó kommentek

  • HZsóka: Kedves Pók! Azt gondolom, az nem az "érdekes" kategóriába tartozó tény, hogy három bajnokság alat... (2010.05.22. 08:11) Pók
  • HZsóka: SZAKSZI! Csupán a teljesség kedvéért: a csigolyatörést nem amerikai foci edzés és mérközés közben... (2010.04.30. 11:47) Szakszi
  • Maximilien: "..végül és nem utolsó sorban kiváncsian várom, hogy Bencsics Márk irányítótok mikor kerül a telev... (2010.04.20. 23:50) Múlt és egy kis jövő
  • pc_x: Twitteren érdeklődtek, hogy nem-e lesz-e esetleg valami twitteres visszajelzés, hogy könnyebben le... (2010.04.19. 12:59) Végre újra Ausztriában
  • cápa77: hát krisz a csalódás bennem is nagy hogy sorban válaszoljak -nem is tagadom, hogy a szakadárok edz... (2010.04.19. 09:27) Múlt és egy kis jövő
  • Utolsó 20

Archívum

A csapat blogja

2010.04.29. 08:47 cápa77

Tibus

Varga Tibor vagy (Tibus). 1989 Február 2-án születtem. Budapesten. Öt év kivételével, amit Üllőn töltöttem egész életemben a XVIII. Kerületben éltem (Pestszentlőrinc –amely egyébként számos játékost adott a magyarországi amerikai footballnak)

Általános iskolákból A Darus utcai(XVIII.ker)- és az Árpád fejedelem(Üllő) tanulója voltam. Gimnáziumi éveimet a Pogány Frigyes Gimnáziumban töltöttem. Innen a Komlósi Oktatási Stúdió- és Budapesti Corvinus Egyetem hallgatója lettem. Jelenleg még mind a kettő folyamatban van.

Footballal 2006 márciusa óta foglalkozom, akkor voltam először a Budapest Wolves Jr. csapatának edzésén.

Kedvenc NFl csapatom, a Washington Redskins, mert a Madden 06-ban ők draftoltak, mint DE és szép karrierem volt superstar mode-ban:-). Az egyetemi bajnokságban pedig a Notre Dame Fighting Irishnak szurkolok, mivel az első college mérkőzés amit láttam a 2005-ös ND-USC volt.

Az NFL-ben Rex Ryan és Charlie Weis a két favorit (nem csak a tudások, hanem a jellemük miatt is) valamint az Indianapolis Colts DL edzője John Teerlinck.

Itthon egyértelmű: Kovács Zsolt, Lee Hlavka, Sződy Ferenc, Zagyva Balázs

Egész életemben DE voltam, edzéseken eljutottam még juniorként a Guard posztig, valamint Lee Hlavka szeretett volna MLB-t csinálni belőlem, és idézem,, I think you’re athletic enough to play linebacker „ No persze a valódi ok nem az volt, hogy olyan tehetséges lettem volna, hanem  inkább az, hogy nem voltam valami pusztító erő a frontvonalon (sz@r voltam), középen pedig akkoriban nem volt csere az MLB poszton. Végül egy két hiányzó LB visszatért a csapathoz így maradhattam 3. számú DE és még játék lehetőséget is kaptam, amivel szerintem egész jól éltem.

Jelenleg 105 kiló vagyok és a 100at tűztem ki célul, persze izomban, valamint 185 centi vagyok és a 195öt tűztem ki célul (csak a nesquick)

Bár utálom a USC-t(pár sorral feljebb kiderül, miért) de Brian Cushing miatt a 10-es számot választottam.

Az amerikai football előtt és melett próbálkoztam a kosárlabdával, a Pogány Frigyes Gimnázium csapatában. 2006 óta játékosként-, 2009 óta pedig DL edzőként amerikai football.

Kosárlabdában: öt kerületi I. hely.

Fociban: két magyar I.hely játékosként, egy edzőként, egy osztrák arany és bronzérem játékosként.

Amerikai footballban hosszútávon, mindenképpen szeretném felvenni a versenyt a Vikings Dragons, Raiders, Giants négyessel. Olyan tagja szeretnék lenni a védelemnek, aki DE,DT és OLB poszton is bevethethető. Emelett szeretnék a junior korú DL játékosokkal foglalkozni.

Magán életben pedig az OVB Vermögensberatung, igazgatója szeretnék lenni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hurricanes.blog.hu/api/trackback/id/tr181961186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása