HTML

Budapest Hurricanes

Blog egy fiatal feltörekvő amerikai foci csapat mindennapjairól, és mindenről ami érdekelheti őket.

Utolsó kommentek

  • HZsóka: Kedves Pók! Azt gondolom, az nem az "érdekes" kategóriába tartozó tény, hogy három bajnokság alat... (2010.05.22. 08:11) Pók
  • HZsóka: SZAKSZI! Csupán a teljesség kedvéért: a csigolyatörést nem amerikai foci edzés és mérközés közben... (2010.04.30. 11:47) Szakszi
  • Maximilien: "..végül és nem utolsó sorban kiváncsian várom, hogy Bencsics Márk irányítótok mikor kerül a telev... (2010.04.20. 23:50) Múlt és egy kis jövő
  • pc_x: Twitteren érdeklődtek, hogy nem-e lesz-e esetleg valami twitteres visszajelzés, hogy könnyebben le... (2010.04.19. 12:59) Végre újra Ausztriában
  • cápa77: hát krisz a csalódás bennem is nagy hogy sorban válaszoljak -nem is tagadom, hogy a szakadárok edz... (2010.04.19. 09:27) Múlt és egy kis jövő
  • Utolsó 20

Archívum

A csapat blogja

2010.05.17. 15:25 cápa77

Steve

Bittner István (Steve) vagyok, 1991.02.10.-én születtem Budapesten.
A csapatban a 78-as számú mezben játszom.
Iskolák ahova jártam: Török Flóris Általános Iskola Soroksáron, és a Csepel–Szigeti Műszaki Szakközépiskola.
Most a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemre járok, Had-és Biztonságtechnikai Mérnök szakra.
Négy-öt éve kezdtem el focit nézni, és két éve játszom is. Egyik kedvenc csapatom a Green Bay Packers. Kedvenc edzőim ki mások lennének, mint akik a héten 3-szor hajtanak meg minket a pályán. Mindig is a D-lineban játszottam tackle poszton.
Magasságom 183cm, testsúlyom 106 kg.
Régebben kézilabdáztam ott kapus voltam nem volt rám panasz. Sajnos ezt a sportágat egy sérülés miatt abba kellett hagynom.
Kézilabdában 4 érmet tudtam szerezni: Országos bajnokságokon kettőt, egy bronzot és egy ezüstöt, valamint Budapest kupán értem el egy bronzérmet, és még egy ezüstérmem volt egy másik kupáról.
De ezek mind eltörpülnek az elmúlt évek sikerei mellet, amelyet a csapattal értem el, kétszeres magyar bajnok lettem és egy osztrák harmadik helyezést is szereztem junior korosztályban.
Hogy meddig folytatom az Amerikai Footballt azt nem tudom, remélem minél tovább.
Amit még el akarok érni, és amiért keményen dolgozom a mostani csapattal nem más, mint megint magyar és osztrák bajnokságokat nyerni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hurricanes.blog.hu/api/trackback/id/tr812010294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása