HTML

Budapest Hurricanes

Blog egy fiatal feltörekvő amerikai foci csapat mindennapjairól, és mindenről ami érdekelheti őket.

Utolsó kommentek

  • HZsóka: Kedves Pók! Azt gondolom, az nem az "érdekes" kategóriába tartozó tény, hogy három bajnokság alat... (2010.05.22. 08:11) Pók
  • HZsóka: SZAKSZI! Csupán a teljesség kedvéért: a csigolyatörést nem amerikai foci edzés és mérközés közben... (2010.04.30. 11:47) Szakszi
  • Maximilien: "..végül és nem utolsó sorban kiváncsian várom, hogy Bencsics Márk irányítótok mikor kerül a telev... (2010.04.20. 23:50) Múlt és egy kis jövő
  • pc_x: Twitteren érdeklődtek, hogy nem-e lesz-e esetleg valami twitteres visszajelzés, hogy könnyebben le... (2010.04.19. 12:59) Végre újra Ausztriában
  • cápa77: hát krisz a csalódás bennem is nagy hogy sorban válaszoljak -nem is tagadom, hogy a szakadárok edz... (2010.04.19. 09:27) Múlt és egy kis jövő
  • Utolsó 20

Archívum

A csapat blogja

2010.04.30. 09:39 cápa77

Fóka

Tokaji Kristóf vagyok. A csapatban Fókaként ismernek.

1992.04.17-én születtem, Budapesten. Jelenleg Érden lakom a szüleimmel.

A Teleki Blanka Általános Iskolába jártam, most a Madách Imre Gimnázium tanulója vagyok.

Az amerikai focival 2009 februárja óta foglalkozom. Ekkor kezdtem el a Budapest Wolves Rookies edzéseire lejárni, majd a junior csapattal folytattam.

Kedvenc csapataimnak az Arizona Cardinals-t és a Pittsburg Steelers-t tekintem mivel az ő meccsüket követtem először végig és e meccs után kezdtem el ezt a sportot űzni. De nem vagyok fanatikus szurkoló inkább maga a játék érdekel, mint a játszó csapatok.

RB/FB poszton játszom. Kb. 175 cm magas vagyok és 90 Kg körüli a testsúlyom.

A legutóbbi szezonban 25-ös számmal játszottam. Igazán versenyszerűen sportot nem űztem eddig, de sok mindent kipróbáltam. Kézilabda, soccer, kosárlabda, tenisz, judo, kung fu, egy ideig kaszkadőrképzésen is részt vettem. Egyetlen említendő sporteredményem a magyar junior bajnokságban elért arany. Sport terén a közeljövőben szeretnék megfelelő erőnlétet szerezni, kezdve az enyhe túlsúly eltüntetésével, hosszútávon minél tovább a csapat aktív tagja maradni és minél jobb eredményeket elérni. Magánéleti terveim: jó érettségi, műszaki egyetem gépészmérnöki kara vagy valamelyik természettudományi kar, sikeres és boldog életet élni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hurricanes.blog.hu/api/trackback/id/tr981963708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása