HTML

Budapest Hurricanes

Blog egy fiatal feltörekvő amerikai foci csapat mindennapjairól, és mindenről ami érdekelheti őket.

Utolsó kommentek

  • HZsóka: Kedves Pók! Azt gondolom, az nem az "érdekes" kategóriába tartozó tény, hogy három bajnokság alat... (2010.05.22. 08:11) Pók
  • HZsóka: SZAKSZI! Csupán a teljesség kedvéért: a csigolyatörést nem amerikai foci edzés és mérközés közben... (2010.04.30. 11:47) Szakszi
  • Maximilien: "..végül és nem utolsó sorban kiváncsian várom, hogy Bencsics Márk irányítótok mikor kerül a telev... (2010.04.20. 23:50) Múlt és egy kis jövő
  • pc_x: Twitteren érdeklődtek, hogy nem-e lesz-e esetleg valami twitteres visszajelzés, hogy könnyebben le... (2010.04.19. 12:59) Végre újra Ausztriában
  • cápa77: hát krisz a csalódás bennem is nagy hogy sorban válaszoljak -nem is tagadom, hogy a szakadárok edz... (2010.04.19. 09:27) Múlt és egy kis jövő
  • Utolsó 20

Archívum

A csapat blogja

2010.05.17. 15:18 cápa77

Golyó

Hartai Gábor vagyok, de mindenhol csak Golyó néven ismernek.

1990. október 30-án születtem Budapesten, Zuglóban ahol jelenleg is élek.

2009-ben érettségiztem a Budapesti Egyetemi Katolikus Gimnáziumban. Jelenleg masszőrként tanulok, és dolgozok is.

Az amerikai focival 2008-ban találkoztam és az óta, immár 2 éve űzöm ezt a sportot.  A Wolves2 csapatában kezdtem, de tavaly nyáron átnéztem a juniorokhoz, majd ott is maradtam, majd jöttem én is a Hurricanes-be. Offense falat játszom azon belül is a tackle pozícióban. Voltam már defensive tackle és guard is (még a W2ben).

196 cm vagyok, és 117 kg. A 64-es számú mezben játszom. Előtte a W2ben 66-os voltam.

Eddig még csak egy Magyar Junior bajnoki aranyérem található meg amerikai focis emlékeim között.

Előzőleg úsztam, meg vívtam is, a kosárlabdát csak hobbi szinten űztem, de néha most is játszom.

Kedvenc csapatom a New York Giants. Az NCAA-s csapatok közül nem sokat ismerek, úgyhogy onnan nem szurkolok senkinek. Kedvenc játékosom Osi Umenyiora, bár Ő defense játékos.

Az amcsi focival addig szeretnék foglalkozni, ameddig csak tudok, és nem hátráltatom a csapatom. A magánéletemben pedig a masszőr szakmával szeretnék foglalkozni, és nyitni egy saját stúdiót.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hurricanes.blog.hu/api/trackback/id/tr462010271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása