HTML

Budapest Hurricanes

Blog egy fiatal feltörekvő amerikai foci csapat mindennapjairól, és mindenről ami érdekelheti őket.

Utolsó kommentek

  • HZsóka: Kedves Pók! Azt gondolom, az nem az "érdekes" kategóriába tartozó tény, hogy három bajnokság alat... (2010.05.22. 08:11) Pók
  • HZsóka: SZAKSZI! Csupán a teljesség kedvéért: a csigolyatörést nem amerikai foci edzés és mérközés közben... (2010.04.30. 11:47) Szakszi
  • Maximilien: "..végül és nem utolsó sorban kiváncsian várom, hogy Bencsics Márk irányítótok mikor kerül a telev... (2010.04.20. 23:50) Múlt és egy kis jövő
  • pc_x: Twitteren érdeklődtek, hogy nem-e lesz-e esetleg valami twitteres visszajelzés, hogy könnyebben le... (2010.04.19. 12:59) Végre újra Ausztriában
  • cápa77: hát krisz a csalódás bennem is nagy hogy sorban válaszoljak -nem is tagadom, hogy a szakadárok edz... (2010.04.19. 09:27) Múlt és egy kis jövő
  • Utolsó 20

Archívum

A csapat blogja

2010.04.30. 10:19 cápa77

Bozsik

Bozsik Ádám vagyok, a csapaton belül is megmaradt a Bozsik név. 1992.11.12.-én születtem, Budapesten (Ferencváros) és a mai napig is itt élek. Jelenleg 185cm és 83kg vagyok. A Kosztolányi Dezső Általános iskolába jártam (IX.), jelenleg a II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskolába (VII.) tanulok.

 Mint legtöbbünk én is a Budapest Wolves Juniorjai közt kezdtem, pontosan tavaly (2009) februárba. Még nem csinálom régen, de egy magyar bajnoki aranyat már sikerült begyűjtenem a csapattal. Jelenleg a Budapest Hurricanes egyik Linebackere vagyok. Első két meccsemen az 55-ös számba játszottam, de a többi meccsen már az 56-ost viseltem, amit a Hurricanesbe is megkaptam. Több sportot is kipróbáltam már: futás, atlétika, soccer stb… de ezekkel csak hobby szinten foglalkoztam, az amerikai football az első sport, amit komolyabban űzök.

A bátyám hatására kezdtem el amerikai focizni. Ő is nagy megszállottja a sportnak és folyamatosan ez ment a tv-ben és innen jött az ötlet, hogy én ezt szeretném játszani. A szüleim is nagyon sokat segítenek ebbe a sportba, főleg édesapám, aki nem csak nekem, de az edző stábnak is segít, ahol tudd, kint van összes edzősünkön, meccsünkön, hoz-visz engem így nagyon sok mindent köszönhetek neki, csak úgy, mint az edzőimnek Sződy Ferencnek, Kovács Zsoltnak és Zagyva Balázsnak, akik értelemszerűen a kedvenc magyar edzőim, mert minden, amit tanultam nekik köszönhetem.

Kedvenc NFL csapatom a New England Patriots. Kedvenc NCAA csapatom a USC Trojans. A kedvenc MAFSZ csapatom nem lehet kérdéses, természetes a Budapest Hurricanes.

Ameddig csak tudok, szeretnék ezzel a sporttal foglalkozni, természetesen csak addig, míg nem megy a csapat rovására, de ha sikerül megfelelő tapasztalatokat és játéktudást összegyűjtenem, edzőként is szívesen foglalkoznék tovább ezzel a játékkal.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hurricanes.blog.hu/api/trackback/id/tr191963806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása