HTML

Budapest Hurricanes

Blog egy fiatal feltörekvő amerikai foci csapat mindennapjairól, és mindenről ami érdekelheti őket.

Utolsó kommentek

  • HZsóka: Kedves Pók! Azt gondolom, az nem az "érdekes" kategóriába tartozó tény, hogy három bajnokság alat... (2010.05.22. 08:11) Pók
  • HZsóka: SZAKSZI! Csupán a teljesség kedvéért: a csigolyatörést nem amerikai foci edzés és mérközés közben... (2010.04.30. 11:47) Szakszi
  • Maximilien: "..végül és nem utolsó sorban kiváncsian várom, hogy Bencsics Márk irányítótok mikor kerül a telev... (2010.04.20. 23:50) Múlt és egy kis jövő
  • pc_x: Twitteren érdeklődtek, hogy nem-e lesz-e esetleg valami twitteres visszajelzés, hogy könnyebben le... (2010.04.19. 12:59) Végre újra Ausztriában
  • cápa77: hát krisz a csalódás bennem is nagy hogy sorban válaszoljak -nem is tagadom, hogy a szakadárok edz... (2010.04.19. 09:27) Múlt és egy kis jövő
  • Utolsó 20

Archívum

A csapat blogja

2010.04.26. 16:43 cápa77

Pc

Íme az egyik leggyorsabb játékosunk. Ő válaszolt először.

Ujfalusi Ákos vagyok, bár futball berkekben pc-ként ismernek.

1989. május 30-án születtem Kerepestarcsán, ami jelenleg Kistarcsa és itt is élek. Középiskolába a X. kerületi Zrínyi Mikós Gimnáziumba jártam, ahol 2007-ben érettségiztem. 2008-ban kezdtem meg tanulmányaimat a Semmelweis Egyetem Sporttudományi karán (TF), rekreáció-szervezés és egészségfejlesztés szakon.

2005 tavasza óta foglalkozom focival, az akkor megalakuló Wolves 2 első edzése óta játszom.

Kedvenc profi csapatom a Denver Broncos. NCAA-s csapatok közül a Florida Gators, valamint a Boise State Broncos a kedvencem.

Alapvetően WR-t játszom, de emellett néha RB-et is, illetve special teamben KR/PR posztokon. Magasságom, súlyom:185 cm/72 kg

80-as mezben kezdtem (Rod Smith), majd a Wolves felnőtt csapatában töltött 1 évig 11-esben játszottam. Jelenleg 19-es a számom (Eddie Royal).

Mindenféle sportot kipróbáltam (atlétika, labdarúgás, kézilabda, kosárlabda, stb.) de élsport szinten csak a futballal foglalkozom.

2006-ban a Junior csapat legjobb WR játékosa voltam, 2008-ban Junior Offense MVP, majd a 2009-es Felnőtt Divízió I-es bajnoki döntő legértékesebb játékosa. 2 magyar junior arany, 1 magyar felnőtt arany, 1 osztrák junior arany és egy osztrák junior bronzérem található eddig a „vitrinemben”.

Mindenképpen azzal szeretnék foglalkozni majd, amit jelenleg is tanulok, és legalább még 10-15 évig játszani, addig, amíg fel tudok menni a pályára úgy, hogy nem hátráltatom vele a csapatomat.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hurricanes.blog.hu/api/trackback/id/tr341953126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása