HTML

Budapest Hurricanes

Blog egy fiatal feltörekvő amerikai foci csapat mindennapjairól, és mindenről ami érdekelheti őket.

Utolsó kommentek

  • HZsóka: Kedves Pók! Azt gondolom, az nem az "érdekes" kategóriába tartozó tény, hogy három bajnokság alat... (2010.05.22. 08:11) Pók
  • HZsóka: SZAKSZI! Csupán a teljesség kedvéért: a csigolyatörést nem amerikai foci edzés és mérközés közben... (2010.04.30. 11:47) Szakszi
  • Maximilien: "..végül és nem utolsó sorban kiváncsian várom, hogy Bencsics Márk irányítótok mikor kerül a telev... (2010.04.20. 23:50) Múlt és egy kis jövő
  • pc_x: Twitteren érdeklődtek, hogy nem-e lesz-e esetleg valami twitteres visszajelzés, hogy könnyebben le... (2010.04.19. 12:59) Végre újra Ausztriában
  • cápa77: hát krisz a csalódás bennem is nagy hogy sorban válaszoljak -nem is tagadom, hogy a szakadárok edz... (2010.04.19. 09:27) Múlt és egy kis jövő
  • Utolsó 20

Archívum

A csapat blogja

2010.04.29. 08:53 cápa77

Márk


Bencsics Márk vagyok, 1989. január 19-én születtem Budapesten és azóta is a fővárosban élek szüleimmel.

Az Eötvös József Általános Iskolába jártam Kispesten, majd a X. kerületi Zrínyi Miklós Gimnáziumban érettségiztem (PC padtársaként:-))

Tanulmányaimat a Semmelweis Egyetem Sporttudományi karán folytattam, (TF) sportszervezés szakon, de ezt félbehagytam saját döntésem miatt. Jelenleg sportkommunikátor szakra járok egy kétéves iskolában, ahol próbálom elsajátítani a szakmát és leszokni az "így van"-ról. :D

Tavalyi évben belekóstolhattam a szakkommentátori szerepbe is a Sport TV-nek köszönhetően, reményeim szerint sokáig foglalkozhatok ezzel, mert ez az irány érdekel elsősorban.

180 centiméter és 77 kilogramm vagyok, nem egy ideális magasság, bár Drew Brees (183 cm) tökéletes ellenpéldája ennek.

Első Wolves I-es évemet leszámítva kizárólag 5-ös mezszámban játszottam, így a Hurricanes-ben is ezt fogom viselni.

Focival a 2004. évi Super Bowlon ismerkedtem meg, aktív résztvevőjévé pedig 2005 májusában váltam a Wolves 2-nél.

Eddig kétszeres felnőtt magyar bajnok vagyok, egyszeres junior magyar bajnok, egy osztrák DIV I-es arany és egy osztrák Meisterschaft bronz a mérleg, segédedzőként pedig két magyar junior érem.
Ezen kívül a 2007-es osztrák DIV I junior döntő MVP-jének választottak, illetve 2008-ban a Meisterschaft kisdöntőjének legértékesebb játékosa lettem.
2008-ban megnyertem a CEFL Junior Excellence Award-díjat.

Kedvenc NCAA csapatom nincs konkrétan, inkább minden évben kiszemelek egy senior qb-t, aki hátsóbb körökben várható a drafton, és egész évben őt figyelem.

Kedvenc NFL csapatom a Patriots. Sokan ebből biztosan divatdrukkernek vélnek, azonban aki ismer, annak ez fel sem merül...

Legjobb itthoni edzőnek Kovács Zsoltot tartom, külföldön pedig John Gruden az etalon.

Célom, hogy Magyarország legjobb irányítója legyek, illetve az, hogy a csapat a lehető legtöbb sikert érje el itthoni és nemzetközi szinten is.

Emellett egy új kihívás vár rám az elkövetkezendő években, mint a csapat junior vezetőedzője. A cél itt megegyezik a Kovács Zsolt- Zagyva Balázs- Sződy Ferenc triumvirátus által évekkel ezelőtt megfogalmazott cél. Felnőni a Vikings-Raiders-Dragons hármashoz.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hurricanes.blog.hu/api/trackback/id/tr621961206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása