HTML

Budapest Hurricanes

Blog egy fiatal feltörekvő amerikai foci csapat mindennapjairól, és mindenről ami érdekelheti őket.

Utolsó kommentek

  • HZsóka: Kedves Pók! Azt gondolom, az nem az "érdekes" kategóriába tartozó tény, hogy három bajnokság alat... (2010.05.22. 08:11) Pók
  • HZsóka: SZAKSZI! Csupán a teljesség kedvéért: a csigolyatörést nem amerikai foci edzés és mérközés közben... (2010.04.30. 11:47) Szakszi
  • Maximilien: "..végül és nem utolsó sorban kiváncsian várom, hogy Bencsics Márk irányítótok mikor kerül a telev... (2010.04.20. 23:50) Múlt és egy kis jövő
  • pc_x: Twitteren érdeklődtek, hogy nem-e lesz-e esetleg valami twitteres visszajelzés, hogy könnyebben le... (2010.04.19. 12:59) Végre újra Ausztriában
  • cápa77: hát krisz a csalódás bennem is nagy hogy sorban válaszoljak -nem is tagadom, hogy a szakadárok edz... (2010.04.19. 09:27) Múlt és egy kis jövő
  • Utolsó 20

Archívum

A csapat blogja

2010.04.28. 11:57 cápa77

Szobi (a hibás)

Szobonya Bence vagyok, a legtöbben Szobinak hívnak.

1990. szeptember 25-én születtem Budapesten, azóta is itt élek (pontosabban a 13. kerületben).

Az V. kerületi Eötvös József Gimnáziumban érettségiztem 2009-ben, a következő tanévet a BME gazdálkodás és menedzsment szakán kezdtem, ott vagyok elsőéves.

Sajnos csak 2008-ban kezdtem el focizni, természetesen a Wolves Juniorsban.

Azelőtt sok sportot kipróbáltam: judo, úszás, triatlon, vízilabda, kézilabda, ezek közül a kézilabdát űztem igazán komolyan, az Elektromos SE játékosaként korosztályos Budapest-válogatott is voltam.

Kedvenc NFL-csapatom a Green Bay Packers, egyetemi szinten a kedvencem pedig az Oregon Ducks, kedvenc játékosaim Jermichael Finley és Spencer Havner, mindketten a Green Bay-ből.

A Hurricanes-ben TE és WR poszton játszom, de a tavalyi szezonban sokat voltam a pályán cornerbackben is. 187 centi és 87 kg vagyok, de szépen lassan el szeretném érni akár a 95 kilót is.

A 17-es számmal játszottam mind a Wolves Jr-ben, mind a Youngboysban, de ezt nem én választottam, úgyhogy idéntől váltok a 22-es számra.

Csak 2 éve vagyok a csapattal, így én még „csak” 2 MAFSZ Junior aranyérmet, és egy fényesen csillogó AFBÖ Junior bronzot nyertem.

Először be szeretném fejezni az egyetemet, azután pedig az ”üzleti világban” helyezkednék el. De sokkal inkább dolgoznék a csapat körül, segítve akár edzőként a fiatalabbakat, ha erre lesz lehetőség. Játékosként pedig szeretnék minél szebb –mind magyar, mind európai- sikereket elérni, és addig aktív maradni, amíg a csapatnak szüksége van rám.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hurricanes.blog.hu/api/trackback/id/tr741958773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása